gramantygel borde förbjudas

Sv: gramantygel borde förbjudas

fairytale skrev:
Gäsp!!!tråkigt när det bara är gräsrötter som vädrar sina åsikter här!!!!Läs om gramantygeln ,kanske du lär dej något nångång,du verkar vara en i fårskocken,springer en åt fel håll springer alla andra efter,kanske därför jag har varit framgångsrik i både fälttävlan o hopp,i msv,anv pappskallen kanske du lär dej nåt i ridning.:confused:
7 inlägg och vilka inlägg se´n!
Man kan ju börja undra om du har bytt nick?

Som några andra har skrivit så finns det annat som borde prioreteras högre, tex

Bilar som går på bensin och disel,
Den tunga trafiken på våra vägar, mycket bätter att frakta med tåg,
och mycket mer som kommer före.

Kram

BusBarro skrev:
Är man framgångsrik inom ridning om man tävlar MSV? Väx upp.
Jo men det är så!! Jag tycker man borde införa prispokaler och inte rosetter! Att komma upp till MSV, det du! :cool:

Att "gå på tygeln" innebär enbart att hästen böjer på nacken då eller? :smirk:

Sök hjälp innan det är försent....

fairytale skrev:
Gäsp!!!tråkigt när det bara är gräsrötter som vädrar sina åsikter här!!!!Läs om gramantygeln ,kanske du lär dej något nångång,du verkar vara en i fårskocken,springer en åt fel håll springer alla andra efter,kanske därför jag har varit framgångsrik i både fälttävlan o hopp,i msv,anv pappskallen kanske du lär dej nåt i ridning.:confused:

:rofl: Moget. Verkligen.

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 967
Senast: Mia_R
·
Ridning Jag har hamnat i en otroligt jobbigt sits och vet inte vad jag ska göra. Jag är en ganska erfaren ryttare (dock hobbynivå) som ridit...
2
Svar
34
· Visningar
7 548
Senast: akleja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så var fyra dagars ridkurs avklarad. Och det var väl den mest självförtroendesänkande ridaktivitet jag har gjort på länge. Till och med...
Svar
0
· Visningar
1 158
Senast: cassiopeja
·
Ridning Jag är långt ifrån en så skicklig ryttare som jag vill vara, tränar regelbundet för dressyrtränare och får nya uppenbarelser hela tiden...
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30