N
nässla
Sv: gramantygel borde förbjudas
Lena_B, du blev just min idol
Lena_B, du blev just min idol
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
7 inlägg och vilka inlägg se´n!fairytale skrev:Gäsp!!!tråkigt när det bara är gräsrötter som vädrar sina åsikter här!!!!Läs om gramantygeln ,kanske du lär dej något nångång,du verkar vara en i fårskocken,springer en åt fel håll springer alla andra efter,kanske därför jag har varit framgångsrik i både fälttävlan o hopp,i msv,anv pappskallen kanske du lär dej nåt i ridning.
Jo men det är så!! Jag tycker man borde införa prispokaler och inte rosetter! Att komma upp till MSV, det du!BusBarro skrev:Är man framgångsrik inom ridning om man tävlar MSV? Väx upp.
Ja det är väl klart! Vilken skola har du gått på??Jofta skrev:Att "gå på tygeln" innebär enbart att hästen böjer på nacken då eller? :smirk:
fairytale skrev:Gäsp!!!tråkigt när det bara är gräsrötter som vädrar sina åsikter här!!!!Läs om gramantygeln ,kanske du lär dej något nångång,du verkar vara en i fårskocken,springer en åt fel håll springer alla andra efter,kanske därför jag har varit framgångsrik i både fälttävlan o hopp,i msv,anv pappskallen kanske du lär dej nåt i ridning.