Wille
Trådstartare
När folk kommer hem till mig och kör hit med gps, så blir de guidade att köra ner på grusvägen till grannen. Det är inte rätt väg till mig även om man kan köra den vägen också, men då hamnar man på baksidan av huset. Och har man hamnat på baksidan av huset så vill folk ofta in bakvägen via verandan. Ambulans, taxi, boendestöd har alla kommit bakvägen. Jag vill inte ha det så.
Finns det överhuvudtaget något sätt att få gps-erna att guida till framsidan av huset som man når direkt från asfaltsvägen? Eller ska jag börja sätta upp skyltar (adress 123 med pil till höger vid grannens väg och Ej ingång på verandadörren) och grundligt informera folk (om jag har den möjligheten vill säga) att inte köra ner till grannen?
Finns det överhuvudtaget något sätt att få gps-erna att guida till framsidan av huset som man når direkt från asfaltsvägen? Eller ska jag börja sätta upp skyltar (adress 123 med pil till höger vid grannens väg och Ej ingång på verandadörren) och grundligt informera folk (om jag har den möjligheten vill säga) att inte köra ner till grannen?