Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För det mesta anv jag hitta.se.
På vilket vis då? Jag upplever den inte annorlunda än de andra.Det tycker jag funkar ok att titta på i förväg men är svårt att köra efter.
Då håller du den nog inte uppdaterad ordentligt, och har, av någon anledning, dålig gps-mottagning?Jag använder Google Maps som gps. Har android..
Det funkar verkligen "sådär". Ibland kan mobilen hävda att jag är långt ute på en åker medan jag i själva verket kör på asfalterad väg.
Inte heller fungerar den om det finns skapligt nya byggen eller vägar. Då hävdar den att jag ska köra rakt igenom huset, avspärrningen eller annat. Den visar ibland gator som inte finns Eller att det inte finns gator som jag tydligt kan se.
Skulle nog inte våga köra i storstad med Google?
Finns bättre alternativ, för android?
Oj? Jag älskar google maps, den räddade oss från många timmar i kö i somras exempelvis, vi kunde tidigt välja en annan väg när det blev en större olycka längre fram. Den fungerar även utmärkt att använda i både Stockholm och Göteborg trots ombyggnationer. Men jag har alltid mobildata igång och den uppdaterar sig regelbundet.Jag använder Google Maps som gps. Har android..
Det funkar verkligen "sådär". Ibland kan mobilen hävda att jag är långt ute på en åker medan jag i själva verket kör på asfalterad väg.
Inte heller fungerar den om det finns skapligt nya byggen eller vägar. Då hävdar den att jag ska köra rakt igenom huset, avspärrningen eller annat. Den visar ibland gator som inte finns Eller att det inte finns gator som jag tydligt kan se.
Jag använder Google Maps som gps. Har android..
.Jag använder Google Maps som gps. Har android..
Jag har hämtat kartorna innan i Google maps, så det funkar när jag inte har täckning (vilket är typ alltidJag använder CoPilot sedan några år, mycket nöjd.
Den skiljer sig från många andra (inkl hitta.se, iphones egna, google maps mm) genom att den är off-line. Den behöver alltså inte mobiluppkoppling för att visa kartor eller hitta adresser, utan har hela kartdatabasen i mobilen. Gratis med en karta (man väljer förslagsvis Norden som paket), annars betalversion med flera/alla länder.
Bra "färskhet" på vägar och adresser, och uppdateringar kommer nån gång i halvåret.