GPA Titan/titanium hjälm

cactuspower

Trådstartare
Är den värd sitt pris? Har en CO showhat som jag är mycket nöjd med, men så här års är den inte rolig. När det är varmt ute så blir den jätte varm att ha på sig och man får ont i huvudet när man har den på sig.

Tänkte lägga undan den i så fall och använda den om man typ ska tävla dressyr eller så. Men är lite sugen på och lägga pengar på en GPA Tian hjälm och använda till vardagsridning i stället.

Jag har också en CO Showhat men köpte en IRH att ha när det är varmt. Jag tyckte den var skönare än GPA´n (min plånbok jublade :rofl:)
Den är mycket skönare och klibbar inte fast som CO´n kan göra i sommarvärmen.
Och jag bryr mig inte så hårt att ha en kopia när jag är hemma, ska jag tävla blir det CO´n.

Liknande trådar

Hästvård Detta kommer bli ett långt inlägg men jag behöver verkligen bolla tankar med Er och höra Era åsikter om min och min hästs situation...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 069
Senast: Magica
·
Utrustning Funderar ev. på och köpa mig en fjärde ridhjälm :smirk: Har en GPA Titanium som jag är nöjd med, använder den till vardags just nu...
Svar
3
· Visningar
973
Senast: cactuspower
·
Utrustning Ridstövlar & ridhjälm Tänkte köpa mig ett par nya ridstövlar nu när jag tjänat ihop lite pengar på sommarjobbet. :) Kan tänka mig lägga...
Svar
5
· Visningar
1 850
Senast: TAphoto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025