GPA speed air

Jynns

Trådstartare
Jag funderar på att beställa en GPA speed air och skulle mer än gärna vilja veta hur ni upplever storleken? liten/stor, jämfört med huvudmått. I andra trådar skrivs det mycket om dem men jag får inte ut den info jag behöver.

/tacksam tjej :)

Sv: GPA speed air

Normal.
Lite väl högt överpris för märket då den snart är ur tiden eller redan är "ute"

Axel -vars hund käkat upp en tone in tone:rage:

Sv: GPA speed air

Okej ! Jag är ju ute efter dess funktion men oxå utseendet såklart, hehe
Jag är ganska kräsen och nu när jag fastnat för en slags hjälm och hittat den på internet, dessutom till ett rimligt pris, så kommer det antagligen bli den, om du inte har några snygga och funktionella och framför allt prisvärda förslag ? :) Det verkar som du har mer koll än jag ! ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre...
2
Svar
33
· Visningar
1 666
Senast: Murray
·
Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
264
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Jag tycker att vi behöver en tråd där vi som lider av någon typ av psykisk ohälsa kan peppa varandra och bolla lite tankar kring vårt...
Svar
17
· Visningar
1 602
Senast: iNHALE
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen...
2
Svar
28
· Visningar
794
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd