GPA speed air

Jynns

Trådstartare
Jag funderar på att beställa en GPA speed air och skulle mer än gärna vilja veta hur ni upplever storleken? liten/stor, jämfört med huvudmått. I andra trådar skrivs det mycket om dem men jag får inte ut den info jag behöver.

/tacksam tjej :)

Sv: GPA speed air

Normal.
Lite väl högt överpris för märket då den snart är ur tiden eller redan är "ute"

Axel -vars hund käkat upp en tone in tone:rage:

Sv: GPA speed air

Okej ! Jag är ju ute efter dess funktion men oxå utseendet såklart, hehe
Jag är ganska kräsen och nu när jag fastnat för en slags hjälm och hittat den på internet, dessutom till ett rimligt pris, så kommer det antagligen bli den, om du inte har några snygga och funktionella och framför allt prisvärda förslag ? :) Det verkar som du har mer koll än jag ! ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 598
Senast: Roheryn
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
919
Senast: Bison
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 826
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka