GPA Speed Air - Olympic Limited edition

S

soft_sensation

Vad tycker ni om den nya Gpa hjämen? NEW GPA Speed Air - Olympic Limited edition. Kan man ha ensdåan hjälm fast mnan inte tävlar internationellt? Eller ser de alläämnt pucko ut om man kommer på en vanlig reg tävling med värsta flaggan på hjälmen? :P Haha Vad tycker ni?

Sv: GPA Speed Air - Olympic Limited edition

Alltså...den är ju snygg tycker jag. Men lite kaxigt kanske... hmm nää, jag vet inte faktiskt. Den är fin iaf :)

Om du googlar på NEW GPA Speed Air - Olympic Limited edition sen på första klicket på nätet där finns bilder. =) För jag vet inte om jag får lägga ut. :P (:

Ja, man ser ut som ett pucko med den om man tävlar klasser här i Sverige och inte något utomlands.

På Rolf-Göran och Helena Lundbäck är de snygga men på en regionaltävling är de .... :crazy:

:laugh:

Reklamen för hjälmarna. ^^

gpa002.jpg

De där hjälmarna passar endast på internationella tävlingar enligt mig. Har du för mycket pengar och redan köpt allt annat? ;) Jag skulle satsat på en vanlig fluga eller en ToT om jag hade haft pengar till det.

Vill du ha en så skit i vad alla andra tycker. Jag trodde inte folk brydde sig så mycket om vad alla andra har men det har jag lärt mig här - det gör dom. Och det oavsett vad du har.

haha nä jag hade fatiskt inte tänk köpa en för sveriges är så booring (: Men jag funderar på en med stjärnor men de syns ju inte. :/ och kostar ngra hundra mera så funderar på att köpa en vanlig eller en Tot och blinga själv hehe (:

Jag tycker inte man kan säga att det är för överdrivet om man bara rider på reg. nivå. Om man tycker dom är snygga och vill ha en ska väl ingen komma och säga att man är wannabe elit ryttare, de tycker jag är larvigt, vill man ha så köp.

Tysklads var ju häftig man så nästa inte att det var en flagga =D

Vad tycker ni om den nya Gpa hjämen? NEW GPA Speed Air - Olympic Limited edition. Kan man ha ensdåan hjälm fast mnan inte tävlar internationellt? Eller ser de alläämnt pucko ut om man kommer på en vanlig reg tävling med värsta flaggan på hjälmen? :P Haha Vad tycker ni?

Om de säljer hjälmen till ickelandslagsryttare så är det väl mening att de ska använda den också? Klart du kan ha en sådan hjälm om du vill ha det. Typsikt svenskt att :crazy::crazy::crazy::grin::eek: så fort någon sticker ut.

Jag gillar färger o fattar inte varför hoppryttare måste vara så fega. Det ska vara så traditionellt o stelt.
Vill du ha hjälmen oavsett vilken färg så köp den. Den passar även ute i skogen i värmen.
// Linda

Jag tycker de är skitsnygga :d
Om du vill ha den, så köp den! Håller med ovanstående att det är så typsikt svenskt att bara :eek: så fort någon har något som inte alla andra har.

Jag har ett marinblå-gul-royalblått schabrak o jag tävlar bara regionalt. Vaddå, vi bor väl i Sverige. Det är som typ att säga att bara de som tävlar internationellt i någon idrottsgren skulle få han en hissad flagg. Eller hur?!:mad:

Sveriges var ganska tråkig tycker jag men USA:s och Tycklands var riktigt snygga!

Hade jag skullat köpa en så hade det blivit Spaniens. Skånska färgerna!
// Linda

Liknande trådar

Utrustning Funderar på att köpa en gpa speed air tot från utlandet. Har hittat en sida från Portugal som just nu har rea på sina gpa hjälmar!! Men...
Svar
0
· Visningar
952
Senast: lovepill
·
Utrustning Måste byta ut min hjälm nu då jag kraschat min Gpa Titanium. Funderar på en Speed Air, antingen en vanlig eller en Tone in tone. Kan jag...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Elektron
·
E
Utrustning Jag undrar om det finns nån hjälmväska till GPA speed air och isf hur mycket den kostar :p Och då menar jag inte "hjälm-påsen" som...
Svar
6
· Visningar
1 423
Senast: WBanna
·
A
Utrustning Hur är GPA Speed Air - Tone on Tone och Euron i storlekarna? Min kompis sa att hon trodde att ToT´en var en storlek mindre än den...
Svar
7
· Visningar
2 939
Senast: LinnHolmbom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka