Gott Nytt År !!

K

Konie

Vad ger ni för nyårslöften?

Mina nyårslöften blir att försöka ägna mer tid på familj, hästarna och vännerna (som jag aldrig hinner med), jobba lite "lagom" och att inte använda grisfösare i år heller :cool:.

Sv: Gott Nytt År !!

haha, anar lite ironi där... :P

Jag ska (om man får svara på trav) bli bättre på att planera så jag slipper stressa jämnt. Inte säga ja till allt när jag inte har tid och hinna äta ordetligt om dagarna.

Gå ner 10 kg i vikt, klara mina komvuxstudier och INTE skaffa nån ny häst :cool:

Gott nytt år allihop!

Mitt nyårslöfte är att 2009 ska bli så mycket roligare än 2008 :laugh:.

Happy new year!
snow_horse.jpg

Mina nyårslöften e att fixa upp betygen lite:cool: och kämpa på me lilla fölet som snart blir ett halvår:)
Gott nytt år!

Senast ändrad av en moderator:

Måste säg att jag hade ett rätt roligt 2008!!!!!!!!! Vet inte om något kan slå det!
Nu bortser jag från mitt stos kastning med fölet o att hon höll på att dö samt min ettårings benbrott.
Jag kommer nog sakna 2008 en hel del!

Jag ska sätta beting på alla mina djur och så ska vi tillsammans uppfylla dom i år :bump:

Jag ska som nån annan sa, inte skaffa mig nån mer häst! :D

Annars så är det i januari att jag ska kvala 2 av mina, en av dem både monte´och vagn, 3:an som varit skadad ska ut till start igen och så siktar vi på kval på 4:an i februri..
Sen vågar jag inte planera nåt mer, håller det jag har tänkt så här långt är det ju kanon! Jag hoppas på att 2009 blir ett skadefritt år i alla fall!

Jag ska :

* Klara Wången kursen på 20 veckor utan att få lappsjuka!
* Gå ner de återstående 18 kg sen ungen kom till världen.
* Göra mig av med minst en av de 3 kusarna..
* INTE skaffa nån ny! (förutom Calles april föl).
* Skaffa ett jobb i ett proffs stall.

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
801
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
549
Senast: Twihard
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
909
Senast: Tuvstarr
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka