Gott nytt år...

_moa_

Trådstartare
... passar jag och min hund på att hälsa till er. Och vi hoppas att det blir en lugn inledning av det nya året, det hoppas vi att vi får.
Hon ligger nu här ner drogad inför morgondagen, för att testa eftesom det är första gången vi ger henne lugnande.

{6F826919-DA9B-4E0F-AEA4-68F6ABE1E9F1}.jpg

Redan för några dagar sedan började dom smälla och Nelly har redan varit nervös

Gott nytt år:)

Sv: Gott nytt år...

Ska passa sambons föräldrars fyrverkirädda tax här imorgon, kommer inte bli så jättekul.. Men bättre det än att han måste sitta själv.

Gott nytt år på dig och din hund också! Och till alla andra här på Buke förstås, speciellt till dem med skotträdda hundar.

Din hund ser ut att vara rätt gammal om det inte är snö hon har på nosen. ;)

Heulwen skrev:
Ska passa sambons föräldrars fyrverkirädda tax här imorgon, kommer inte bli så jättekul.. Men bättre det än att han måste sitta själv.

Din hund ser ut att vara rätt gammal om det inte är snö hon har på nosen. ;)

Jo, det kan ju inte vara så kul att sitta själv om man är rädd...

Hon är 6 år, men har varit vit kring nosen ända sedan hon var valp:D Blandras som hon är...

Heulwen skrev:
Häftigt! Jag tror inte jag har sett sådan färg/teckning på nosen faktiskt.

Ja, det är lite kul. Fast det bar lite jobbigt när folk man mötte frågade om hon var gammal, när hon var 2 år:D

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 226
Senast: Acto
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 164
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 306
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 637
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama