B
Bill
Sv: Gott Nytt År IngelaH !
Sluta nu, flickor !
Meh, sluta märka ord nu.
Sluta nu, flickor !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meh, sluta märka ord nu.
Vilka snuskiga tolkningar av enkla budskap du får till !Borde inte du ha ett färgat kort p.g.a detta, ja menar, jag fick ju ett bara jag antydde att Bill inte var karl nog?????
Vilka snuskiga tolkningar av enkla budskap du får till !
Har du fått något otrevligt PM av någon, kan du enkelt vidarebefordra det till Gunnar, så att han kan säga till eller åtgärda vederbörande.
Tur att det inte kliar i öronen av allt öronvax , utan att det kliar i fingrarna.Eftersom det här är din tråd så antar jag att jag får svara.
Jag undrar vem som tolkade vad, hmmm....... emedan hann jag läsa dina svar innan de togs bort och eftersom jag har bra minne minns jag fortfarande.
Jag kan väl nämna det harmlösa påståendet och svara på det.- Vad för vits med fanclub om inga medlemmar finns?
Dessutom kliar det fortfarande i fingrarna att ge svar på tal om öronvaxet, men jag får försöka behärska mig, svårt men jag får försöka!
Tur att det inte kliar i öronen av allt öronvax , utan att det kliar i fingrarna.
Sen betr min fanclub här på Buke så har det faktiskt blivit så många att vi snart ska ha en träff, ser ut SOM att jag måste boka GLOBEN!
Så du är lite sur på mej???Räkna inte med mej på den träffen (förutom kanske som gästtalare)
Jag har anmält dina inlägg två gånger men om du nu verkligen vill ge en snäll vink så ska jag låta dej göra det utan min inblandning.
Ja, nog har jag ett hästjobb ! Det finns många nötter att knäppa så här i juletid. Visste du t ex att en slaktare kan titulera sej för just nötknäppare??Gott Nytt År!
Vilket hästjobb du måste ha med allt svammel att granska, men oxå få många goa skratt? Kan knappast vara humorbefriad för att syssla med detta
Och vissa borde kanske ha större distans till sina egon och nämre till humorn
Bill, din mamma har gett dig många bra uppslag! Men tänk på (men bara ibland) att alla har inte haft samma uppväxt
Gott Nytt År!
Vilket hästjobb du måste ha med allt svammel att granska, men oxå få många goa skratt? Kan knappast vara humorbefriad för att syssla med detta
Och vissa borde kanske ha större distans till sina egon och nämre till humorn
Bill, din mamma har gett dig många bra uppslag! Men tänk på (men bara ibland) att alla har inte haft samma uppväxt
Du är flitig som ett bi, och sticker små hål på de flesta trådar
Måtte nån med mustasch göra ett urval innan man sätter igång att klona! Tänk om det börjar myllra av moderatorer, alla med hyttande pekfingrar o siktet inställt på stackarsBilly Boy !Hihi, jo... Det händer ett och annat. Det måste jag nog erkänna. Och ja, en hel del asgarv blir det. Även om man enligt övriga bukefalister som moderator, aldrig får vara oseriös, skratta eller "småbusa" tillbaka.
Ett tag körde jag med ett "undercover"-nick för att få vara med och diskutera i trådarna. Och ja, det var ju mkt roligare, för där kunde man få svar och tack för tips. Men om man startar tråd, eller svarar som IngelaH, får man inte ett pip tillbaka eller också svar på något helt annat än man frågat efter. Det är lite tråkigt, det kan erkännas. Men jag har så svårt att vara någon annan än den jag är, så numera skriver jag mestadels under den jag är - IngelaH.
Off-topic och gäller INTE de bukefalister som är inblandade i denna tråd enbart. Som du säger, en del bukefalister skulle behöva lite distans till sina egon ibland... Det händer att användare gör sig i stort sett hopplös på ett forum och får varningar via PM från moderator för det. och det informeras vi andra moderatorer om. Att då dessa användare blir fullkomigt "fågelholkshakade" när de får en skarp varning, från en annan moderator, när de byter forum men ändå fortsätter i samma storstilade stil... med att jaga användare, trycka ner alla som inte har samma åsikt som dem med mera... Det förundrar mig mycket...
Tack och lov ÄR inte alla stöpta i samma form. Det försökte ju en liten mustaschprydd man att skapa en människoras, som var en gång i tiden... Men visst, kunde man klona fåret Dolly, kan man säkert klona en och annan bukefalist!
Flitig som ett bi i de allra flesta sammanhang !Du är flitig som ett bi, och sticker små hål på de flesta trådar
raderat inlägg ! skärp dej Bill!Du är flitig som ett bi, och sticker små hål på de flesta trådar
Så du är lite sur på mej???
Flitig som ett bi i de allra flesta sammanhang !