Gott Nytt År IngelaH !

Sv: Gott Nytt År IngelaH !

När det gäller dig, tror jag mer på fåret Dolly än den lille ilskne mannen med "musche"...

:devil:

:rofl: Jisses, jag glömde gå undercover... :angel:

Vad ger du dig själv för färg på korten när du arbetar i trådar under täckmantel??

Ve och fasa, du kan ju t.o.m. provocera fram brott om du anser din korthög för tillfället är lite inaktiv??

Hmmm..... jag får väl vara lite trevlig, verkar som det är bäst.....gott nytt år på dig, Ingela H.

När det gäller dig, tror jag mer på fåret Dolly än den lille ilskne mannen med "musche"...

:devil:

:rofl: Jisses, jag glömde gå undercover... :angel:
Hmmmm...kanske dags att kontakta nån övermoderator, för det där... Ingela, det var inte alls snällt ...:cry:

Det lovar gott!:o Att du alltid vill göra ditt bästa!:love:

Ha ett riktigt Gott Nytt År Bill!! Och lova inget inför nästa år som du inte kan hålla...;)
problemet är inte löftena, problemet är att försöka komma ihåg att det blev ett nytt år ! typ "i måndags kväll kom jag inte hem förrän i onsdags morse!:eek:

Hihi, kulig tråd! :D (eller har jag bara dålig humor? :p)

Iallafall...

:banana::bump::banana:GOTT NYTT ÅR ALLA MODERATORER, GUNNARE O BUKISAR!!!! :banana::bump::banana:

Vad ger du dig själv för färg på korten när du arbetar i trådar under täckmantel??

Ve och fasa, du kan ju t.o.m. provocera fram brott om du anser din korthög för tillfället är lite inaktiv??

Hmmm..... jag får väl vara lite trevlig, verkar som det är bäst.....gott nytt år på dig, Ingela H.

När ni är FÖR lugna o snälla på mina forum, något som inträffar de där veckorna när det är sju torsdagar i veckan... så är det ju praktiskt att ha undercover, så man kan slänga in lite inllägg på undercover, som jag sen som moderator måste moderera på något vis och som sagt, ett och annat färgat kort, för tränings skull... :angel: :rofl:

I den här tråden får man ha dålig humor utan för den delen få ett endaste litet kort, tur för vissa kanske, eller vad säger du Poppis-Bill?
Billy Boy blivit poppis??? kan inte tro det.. en riktig sk*tstövel ! men misströsta inte , han kan ge ett nyårslöfte om att bli snäll . . kanske ?

När ni är FÖR lugna o snälla på mina forum, något som inträffar de där veckorna när det är sju torsdagar i veckan... så är det ju praktiskt att ha undercover, så man kan slänga in lite inllägg på undercover, som jag sen som moderator måste moderera på något vis och som sagt, ett och annat färgat kort, för tränings skull... :angel: :rofl:
Hoppas att du inte börjar käfta emot mej som undercover för då, du IngelaH :love:

Liknande trådar

• Låst
Ridning Hej! IngelaH, heter jag som många vet och är huvudmoderator på forumet Klassisk RidKONST. Ja för mig och många andra är ridningen en...
Svar
0
· Visningar
3 174
Senast: IngelaH
·
G
Övr. Katt nu när nya året är påväg vill jag tacka för alla bra tips jag fått från forumet. är väldigt imponerad av alla kunskaper och alla bra...
Svar
2
· Visningar
675
Senast: tindra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.