Gosigare med åren ?!

A

always_TsT

Min katt är nu fem år, när hon var yngre var hon inte alls särskilt gosig eller kelig. Men nu framåt åren har hon blivit gosig och för varje dag som går blir hon bara gosigare och keligare. Är det vanligt att katter blir gosigare framåt åren ??

Ps !
Vill bara säga att hon är så snäll, för så fort nån i familjen är sjuk och ligger hemma kommer hon och sätter/lägger sig bredvid en och börjar spinna..:love:

Sv: Gosigare med åren ?!

Min katt är nu fem år, när hon var yngre var hon inte alls särskilt gosig eller kelig. Men nu framåt åren har hon blivit gosig och för varje dag som går blir hon bara gosigare och keligare. Är det vanligt att katter blir gosigare framåt åren ??

Jag tror det är rätt vanligt. Är också så med vår äldsta hane, Vagisens pappa alltså. :)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
1 154
Senast: Hoarfrost
·
Katthälsa (Med hänvisning till min tidigare tråd om torrfoder till mager katt, ”N”, detta är min andra katt :meh:) ”P”: kasterad katthona, Devon...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hejsan! Jag har en katt som beter sig väldigt konstigt på kvällarna och nätterna. Merida är en 2 årig ragdoll som bott hos mig hela...
Svar
8
· Visningar
2 694
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 818
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar