Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, ska prova. Är det sprit i dem? Man kanske behöver det för att få bort fett? Var därför jag provade handsprit.Gnugga med städwipes och efterpilla med tops? Tycker såna wipes brukar ta det mesta
Handsprit är ju återfettande, så du har ju bara gjort det värre.Tack, ska prova. Är det sprit i dem? Man kanske behöver det för att få bort fett? Var därför jag provade handsprit.
Jag märkte det.Handsprit är ju återfettande, så du har ju bara gjort det värre.
Finns det i vanliga mataffärer eller måste man köpa från fackhandeln? Clas Ohlson kanske har?Brukar använda Ytdesinfektion.
Finns det i vanliga mataffärer eller måste man köpa från fackhandeln? Clas Ohlson kanske har?
Tack! Apoteket är ju inte det första man tänker på när man ska rengöra en fjärrkontroll
Tack! Apoteket är ju inte det första man tänker på när man ska rengöra en fjärrkontroll
Fast nu kom jag på en sak; tar ytdesinfektion bort fett? När jag läser om den står det att den tar bort bakterier.Det är faktiskt det första stället jag tänker på när jag funderar över att desinficera ditt eller datt...
Fast nu kom jag på en sak; tar ytdesinfektion bort fett? När jag läser om den står det att den tar bort bakterier.
Men köp en mirakeltrasa så slipper du fundera på diverse kemikalier.Fast nu kom jag på en sak; tar ytdesinfektion bort fett? När jag läser om den står det att den tar bort bakterier.
Tror inte den tar bort fett men tack för input.Men köp en mirakeltrasa så slipper du fundera på diverse kemikalier.
Tror inte den tar bort fett men tack för input.
Det är just precis vad den gör. Varför skulle jag ljuga om det?Tror inte den tar bort fett men tack för input.
Jag har inte sagt att du ljuger.Det är just precis vad den gör. Varför skulle jag ljuga om det?