Sätt upp en snygg lampa över eländetJa, visst är det FÖRFÄRLIGT........ Detta är den allra fulaste skarven, men det finns ett par till som inte heller är så snygga. Och alla skarvar har de såklart lyckats få till helt synliga MITT på väggen....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sätt upp en snygg lampa över eländetJa, visst är det FÖRFÄRLIGT........ Detta är den allra fulaste skarven, men det finns ett par till som inte heller är så snygga. Och alla skarvar har de såklart lyckats få till helt synliga MITT på väggen....
Tack och lov märks skarvarna mycket mindre nu. Färgen har jämnat ut och förvillat .Sätt upp en snygg lampa över eländet
Tack !
Tack ! Porträttet är min fina "loppistant". Någon hade dumpat henne, så jag kände att hon minsann behövde ett nytt hem.....Det blev verkligen jättefint @bettysmatte Och vilket vackert porträtt!
Tack ! Porträttet är min fina "loppistant". Någon hade dumpat henne, så jag kände att hon minsann behövde ett nytt hem.....
Jag tror att jag startade en tråd om detta när jag köpte min tant. Jag har inte det minsta problem med att hänga en okänd kvinna på väggen, men många tycker nog att jag är rätt konstig....Hon passar perfekt i ditt rum
Jag hade så gärna velat ha gamla porträtt på väggarna, det finns ju ett överflöd av dem på loppisar och jag tycker det är så spännande med historian bakom bilderna, även om man kanske aldrig får veta vem det är. Sambon är inte lika förtjust i tanken...än
Jag tror att jag startade en tråd om detta när jag köpte min tant. Jag har inte det minsta problem med att hänga en okänd kvinna på väggen, men många tycker nog att jag är rätt konstig....