Göra något snyggt av gamla CD

D

Dasjenka

Jag har ganska många CD (runt 200 kanske) som tyvärr bara ligger i en låda just nu. Jag har en idé om att göra något kreativt med själva pappersomslagen. Det vill säga, jag skulle vilja få upp dem på en vägg på något sätt, men helst utan att permanent "förstöra" dem genom att klippa/klistra eller så. I princip skulle jag såklart kunna häfta fast dem, men det blir för många hål i väggen, som ni kanske kan tänka er. ;) Har ni några tips på vad jag skulle kunna göra istället? De är ju himla fina, men syns ju inte alls just nu!

Sv: Göra något snyggt av gamla CD

En stoooor ram i sådant fall. ;)
Jag har faktiskt varit inne lite på det; att sätta upp en stor anslagstavla eller så.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
788
Senast: miumiu
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 485
Senast: Ajda
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 410
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 592
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka