Göra mjuk säng hårdare?

Emmahpemma

Trådstartare
min rygg går av snart! :crazy:
Går det på något vis att fixa så en mjuk säng blir lite hårdare (fastare kanske man säger...??)..
Ny säng ska inhandlas, men inte förrän i mitten på augusti.. (ekonomin... :grin: )

Jag funderar allvarligt på att lägga en playwoodskiva mellan säng och bäddmadrass.. :angel::idea:

Men någon kanske har något annat tips?

Sv: Göra mjuk säng hårdare?

Sov under ungdomsåren i en säng med uttänjd resårbotten och ovanpå det en spånplatta och därefter en madrass.
Fungerade utmärkt.

Sv: Göra mjuk säng hårdare?

Jäpp, en liknande variant har jag också kört med när jag under en kort tid fick sova i en extrasäng som var så förbannat mjuk att ryggen nästan hade ihjäl mig dagen efter. Satte en tunn stor träplatta mellan säng"botten" och själva madrassen. Fungerade toppen.

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 978
Hästvård Hej! Jag har en 13 årig SWB valack som jag köpte för snart 2 år sedan som min satsning mot medelsvår dressyr. Direkt ifrån början när...
2
Svar
37
· Visningar
9 617
Senast: Bregen
·
Övr. Hund Alltså jag sliter snart mitt hår... Har en småosäker och väldigt försynt retrievertjej som gärna bär på saker. Stort föremålsintresse...
Svar
12
· Visningar
1 600
Kropp & Själ Kära allvetande Buke-orakel... När jag köpte min säng (resårbotten) för en 8 år sen så blev den en "grad" för hård (pga att jag den...
2
Svar
29
· Visningar
7 843
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar