Göra hinderstöd?

C

Challan

Ja, hur gör man sånna, billigt menar jag då, brukar i vanliga fall använda typ hinkar och liknande som hinserstöd men det funkar inte i längden för det blir ju bara låååga hinder.
men vet niu något exempel på hur man lätt kan göra dulgiga hinderstöd. behöevr inte vara särsklit snygga.... :)

Det enklaste är ju att köpa 95x95 "plankor" men det blev billigare att köpa två 40X95 och spika ihop så vi gjorde det. Att bygga fötter är lite pyssligt men inte så svårt...
Bomhållare köpte vi.

Jag fick tips före sommaren (tror jag) här på Buke med ritning och allt. Sök på hinderstöd så hittar du den. Dom blev kanonbra! Virket låg redan hemma och skräpade.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 861
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
781
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 582
Senast: Liran
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 188

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat