Göra hemsida?

BusBarro

Trådstartare
Med vilket program gör ni era hemsidor?
Jag har Front Page men fattar mig inte riktigt på det...
Skulle jättegärna vilja ha lite tips!

MVH Frida
 
Sv: Göra hemsida?

Vad vill du veta? Grunder, effekter, special?
 
Sv: Göra hemsida?

Lär dig skriva HTML för hand. Det tar lite tid, men i slutändan är det något man behöver kunna. Men annars är front page ett bra alternativ. Det är lätt att hantera när man väl kommit underfund med det.
 
Sv: Göra hemsida?

BusBarro skrev:
Med vilket program gör ni era hemsidor?

Windows anteckningar. :o Tidigare använde jag Frontpage, men desto nyare utgåvan var, desto mer skräpkod lades in. När jag lärde mig - och gick över till - CSS, kodade jag CSS "för hand", och började då även koda HTML "för hand". Då blir koden precis som jag vill ha den. :D
 
Sv: Göra hemsida?

själv så skriver jag koden direkt i fönstret på internet, sparar, och kollar på resultatet, gör om lite till, kollar igen o.s.v.
har också provat front page, men det var ingenting för mig
 

Liknande trådar

Hemmet Jag skulle vilja ha en svart takkrona i mitt vardagsrum 😄 Har googlat lite men det finns så mycket och lika många suspekta hemsidor. Tar...
2
Svar
21
· Visningar
1 196
Senast: Idas
·
IT & mobiler Tänkte försöka skaffa en hemsida till en mindre kennel. Önskar en ren design med inte alltför mycket detaljer. Lättnavigerad. Någon...
Svar
5
· Visningar
428
Senast: Lyan
·
Fritid Har kikat runt lite på SL:s hemsida och det jag inte riktigt hittar är hur långt jag kan åka på en biljett. När jag till exempel ska...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 896
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag har gjort en uppgift i skolan (läser engelska för mellanstadiet) och fick tillbaka uppgiften idag. I princip det enda läraren hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 133
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp