Göra eget scenario i Age of Empires II

Mirre

Trådstartare
Var hittar man guld, sten och fisk?
Kan sätta ut allt annat men inte det, någon som vet?
 
Visst är det :love:
Blev så glad när jag hittade det på Steam.

Ok tack! Där tänkte jag aldrig på att kolla igår :p
 
Kollade upp cdon vs steam det jag var intresserad av kostade dubbelt så mycket på steam...
Men på steam är det mkt lättare att köra multiplayer plus att du får tillgång till steamworkshop.
Annars är det ju bara att vänta tills det blir rea på steam, borde antingen komma en spring lr summer sale.
 
@Kethets jo jag vet, men det är så smidigt att köpa från steam och få det direkt. Och jag köpte det på rea :)

@Wingates hoppas det är rea snart, men att jag hinner få jobb och inkomst först :d vore kul med lite nytt.
Jag undrar om Plants vs zombies II kommer till Steam.
 
Men på steam är det mkt lättare att köra multiplayer plus att du får tillgång till steamworkshop.
Annars är det ju bara att vänta tills det blir rea på steam, borde antingen komma en spring lr summer sale.

Multiplayer?:cautious: AOE ska man spela mot datorn:p

@Mirre Förstår det, jag som spelar så lite gör det inget att det tar lite tid för
 
Får nog plocka fram AOE från hyllan igen. Länge sedan jag spelade, och med I7 processoren och Nvdiakortet borde spel upplevlsen bli lite bättre än med 233an.

Just nu är det dock fallout 2 som skal in på datorn igen.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
11 515
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Gammal användare men skriver under annat nick. Jag ska på möte i nästa vecka i min kommun för att diskutera att läggas in på...
Svar
13
· Visningar
2 407
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag har tydligen jättesmå örongångar men gillar att ljudreducera för god sömn. De minsta jag hittar på apoteken gör alla ont efter...
2
Svar
22
· Visningar
1 474
Senast: skiesabove
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 938
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp