Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har faktiskt funderat på det också, men tänkte att det blir väldigt smutsigt och dammigt under. Å andra sidan kanske inte det spelar någon roll...
jag håller med! trätrall andas och ger mer värme i ett rum än vad betong/klinkers gör.. och med lös trall är det bara att göra som du gör, lyfta ut en gång om året och sopa.. och så kan man ju alltid dammsuga en eller två ggr under vinternTrall ovanpå det gamla betonggolvet. Håller sig torrt och rent. Vi lyfter ut en gång/år och sopar av. Det är allt.
LIA
Ja flytspackla måste vi göra eftersom golvet är så ojämnt på ytan nu. Menar du att det blir bra att bara måla det? Blir det inte halt? Vilken färg har du använt i såfall?
kl
jag vill ha fusk-stengolv i min sadelkammare, alltså såndär av plast som ser ut som klinker men eg är en matta. nån som vet vart jag kan hitta det till ett rimligt pris? är det svårt att lägga själv?
har betong nu och det är så tråkigt och dessutom svårt att sopa.
du skall inte ha en tät plastnatta i stallet sålänge du inte har luftad grund eller källare under..kl
jag vill ha fusk-stengolv i min sadelkammare, alltså såndär av plast som ser ut som klinker men eg är en matta. nån som vet vart jag kan hitta det till ett rimligt pris? är det svårt att lägga själv?
har betong nu och det är så tråkigt och dessutom svårt att sopa.