Goldenfolk!

L

LadyBlue

Vilka har golden? :)
vart är dom från, och vad gör ni med dom?

Sv: Goldenfolk!

jag har en goldenhane på 11 månader. han kommer från floprym utanför göteborg. vi har bara haft honom i fyra månader men under den tiden har vi hunnit gå en allmänlydnadskurs och en klickerkurs. vi skulle även ha testat viltspår förra helgen, men det blev inställt pga snö. vi får ta det längre fram.

här finns lite bilder
www.dtek.chalmers.se/~nordh/ludde
www.dtek.chalmers.se/~nordh/gallery

inte uppdaterat på ett tag, men jag hoppas hinna med det i helgen.

Floprym har fina hundar.

Jättehärliga kort där på bryggan! :love:

Jag har en tik på 5,5 mån från kennel Duckpond utanför Uppsala. Har haft henne ca 1,5 månad nu och har egentligen inte hunnit med mer än rumsrenhet, vardagslydnad, "inte hoppa på folk"-träning och inkallning.
Vill testa på lite allt möjligt senare, agility (som jag pysslat med förut), spår och apportering främst. Ev. personsök också.

Jag har en golden, en tik på 5 år..

Vt inte vem uppfödaren är på henne eller nånting..
Kan tillägga att hon har haft 3 hem tidigare och blev tydligen slagen i nått utav hemmen...

Har henne som sällskapshund, och så är hon med pappa när han jagar..

Jag har en golden hane som heter tarzan, han är 4 år (fyller 5 februari 06) han kommer från kennel golden eyes.. hans riktiga namn är golden eyes favourite king ;) vi kör mest lydnad och lite agility..

han är en gospojke som alltid hittar på en massa bus :P

Jag har en goldenhane från Gyllene Horden i Bollnäs, Hälsingland.

Jag och Douglas tränar viltspår och har gjort anlagsprovet och vi var så nära att få hederspris...men men..

Mvh Anna&Douglas

hej jag har en golden som kommer från goldenglow i södra sandby
han är 1 år och 3 månader kallas för tyson men heter igentligen golden glow discovery.. vi ska börja träna honom i agility

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 775
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
988
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 403
Senast: Troll
·
Övr. Hund Undrar hur ni gör efter stallet med era hundar. Leriga från topp till tå oftast, speciellt okt-april Tvättar ni dom med schampo varje...
Svar
19
· Visningar
1 226
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama