Going Kronos

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare AnnaJue
  • Startdatum Startdatum
Sv: Going Kronos

Jag diggar Ludde jag :D Han har inte alltid de bästa metoderna, och säger inte alltid det bästa sakerna . Men han kör alltid för att vinna och säger alltid vad han tycker !

Going kronos :banana: Hoppas Ludde tar ordentligt hand om guldklimpen så han håller lite längre än farsan bara ! :D

Om den där hästen fortsätter att vara hel och fräsch blir det där nästa världs stjärna.
Såg ni föressten Svanstedts nyförvärv igår? 10.9 är hårda papper det!

Fantastiskt! :bow:

Att som treåring tidigt på säsongen knalla 1.12.2a/2140m är ju alldeles lysande. Att göra det opressad, med tussarna kvar och pisken under armen är ju nästan sanslöst egentligen....:)

Vad det gäller Luddekludd så tycker jag att han är en frisk fläkt som sticker ut från den numera ganska vanliga "mainstreamlunken" i travet.
Att han sedan kör bort minst lika mycket pengar som han kör in är ju egentligen hästägarnas problem...:cool:

Håller med föregående:bump:
Ludde är en riktig frisk fläkt som behövs bland alla tråkmånsar som finns på våra banor. Han äger ju många av sina hästar själv så indirekt så är det ju mycket av "egna" pengar som körs "bort":angel:

*KL*

jag diggar L.K! :D

och going kronos :bow: kommer bli stor, en häst som sticker ut kan man väl säga.

Japp, såg dig också. Men hann inte hälsa.. ;) Var påväg ner på banan då, hehe..

Det finns faktiskt dagar då man önskade att man hade en massa miljoner.

/Lines-Wish I was Mr Gates

Lines skrev:
Det finns faktiskt dagar då man önskade att man hade en massa miljoner.

/Lines-Wish I was Mr Gates

Going Kronos köpte "Ludde" in för "bara" 600.000:- Han har ju sprungit in strax över 1 miljon redan!
Bara han håller ihop så blir det där en riktig värsting

PS. Springsteen rules!, "Lyssnar på Racing in the street"
Ds

kl

LK... nja jag vet inte han är speciell den karl. Det funkar nog bra med hästarna så länge han är nöjd med dem, men lössen har det nog hårt.

Någon atlang har han uppenbarligen eftersom att han får så fina resultat, men åas så har han en del hästar att välja och vraka mellan. Och täta hästägare...

Han gillar mej dock.. hehe.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
313
Senast: Unafraid
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I går vann Aetos Kronos i Birger Bengtssons minne på Jägersro. Senare på kvällen såldes hans syster hos Travera där hon blev auktionens...
Svar
0
· Visningar
332
Senast: Gunnar
·
Foder & Strö Mitt 28-åriga sto har lite svårt att hålla hullet så vi testade PAVO 18+ som ska vara speciellt anpassat för lite äldre hästar. Hon...
Svar
6
· Visningar
553
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
989
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur