JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Godkända 3-åringar och direktkvalificerade hingstar
Moderator
Hästnyheter
Debatten har gått i het i Tyskland, om att kraven är för tuffa på de unga hingstarna. Nu har en arbetsgrupp i avelsförbundet DSP, den...
Hästnyheter
Vilka unga hingstar från 2015 års årgång klarade nålsögat och föll AVN i smaken? Hela listan hittar du här. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Nu har SWB meddelat poäng och omdömen på hingstarna som godkändes vid årets bruksprov. "Allt om bruksprovshingstarna" är uppdaterad med...
Hästnyheter
När Camilla Andersson visade sin hingst Cornus Z på bruksprovet 2015 blev det nej. Nu har hingstens hemmaförbund godkänt honom på...
Silverduk
Övr. Hund Jag har en stor som täcker hela bilen. Flera mindre som jag använder till lite olika, nu på senaste har jag hängt den över öppningen när...
bollen__
9 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 272
Hund
Bichon havanais
Hundavel & Ras Jag har anmält intresse för en Havanaisvalp hos en kennel. Eftersom jag inte är så insatt i rasen har jag valt en kennel som fött upp...
AnneB
Idag kl 07:58
Svar: 9
Visningar: 559
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Säg också till domaren att du inte ställt ut förut. Då kommer domaren guida dig hur du ska gå och var hen vill att du ska ha hunden. En...
Malibu_Stacy
Idag kl 07:39
Svar: 967
Visningar: 54 350
Hund
Nytt namn på "Skogsmulle"
Gnägg De flesta hästar som inte har någon form av problematik går ju dessutom att rida dressyr och hoppa med. Så jag förstår att friska och...
Bison
3 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Hur menar du, publikens fel?
Det jag säger är att detta fortgår år ut och år in, tack vare BLAND ANNAT publikens och amatörryttares...
Fiador
4 minuter sedan
Svar: 192
Visningar: 10 651
Grenar
Inkar
Hästvård Tänkte just om de kliar varandra, såg i tråden att en häst som kliat sig själv fått i ansiktet. :(
Mia_R
19 minuter sedan
Svar: 27
Visningar: 2 786
Vård