God Natt-bilder på Yoga

MissFideli

Trådstartare
Är det inte olagligt att vara så här söt?
cat-wub.gif

25709207.jpg

Och så här tillbringar vi mestadelen av nätterna, Yoga bredvid min kudde. Inte helt fel kan jag säga
cat-luv.gif

25709204.jpg

25709205.jpg

25709206.jpg

Sv: God Natt-bilder på Yoga

Nämen sötnöt!

Fan vad gullig den första bilden var :D

Det ÄR olagligt att vara så söt.

Jag vill trippelpussa fötterna!! :love: Mis blir jättetrött på mig när jag jämt ska slabba på tre fötter samtidigt. Men jag tycker det ser sååå gosigt ut när de ligger så! :D

Du med :eek::rofl: Brukar samla ihop alla 3 tassarna och pussapussapussa, vilket inte brukar vara så poppis nej :angel:

Hihi täckesbilden var för söt. :love: Har en väldigt liknande bild på Taz.

Yoga har börjat jaga fötter på gamla dagar :mad: Det har hon aldrig fått göra och i princip aldrig gjort. Men tydligen får man bete sig hur som helst när man börjar bli gammal :cool:

Yoga har börjat jaga fötter på gamla dagar :mad: Det har hon aldrig fått göra och i princip aldrig gjort. Men tydligen får man bete sig hur som helst när man börjar bli gammal :cool:

Det får man göra när man är ung också hälsar Taz, bara man är söt. :angel::love:

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 780
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 486
Senast: Rugge
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 020
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 741
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Textiltvätt/mattvätt?