Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Veterinärsprit och Sprite?Har inflyttningsfest den 3 juni och vill göra en eller två goda bål att bjuda på
De får gärna vara somriga, och inte så dyra vet att jag kan googla, men vill gärna ha nåt nån har provat och kan rekommendera.
Jag brukar göra en svingod somrig drink, lite mimosa-aktig.
Jag kör prosecco, rabarbersaft (koncentrerad, helst egentillverkad) och fyller på med färska jordgubbar, blåbär och lite rivet limeskal.
Men du kanske vill ha ngt starkare?
Veterinärsprit och Sprite?
Den lät riktigt god, rabarber är ju fantastiskt! Vill nog ha nåt starkare, men man kanske kan byta ut proseccon mot något annat?
Jag har gjort precis så...Släng ner lite bär så blir den somrig
Jag har gjort precis så...
Jag tycker Pimm's i olika bålvarianter är alldeles för gott.
Äsch då, det är en billig lösning (sic!) om man har många gäster och alla blir så glada så...Men usch haha
Vad är Pimm's? Låter som godis!
Äsch då, det är en billig lösning (sic!) om man har många gäster och alla blir så glada så...
Nej? Veterinärsprit/läkarsprit är ju i princip helt smaklös men väldigt stark (96%) så man använder ju väldigt liten mängd och smaksätter själv med vad man vill ha.Mina gäster hade nog inte blivit så glada! Måste ju smaka skit haha??
Nej? Veterinärsprit/läkarsprit är ju i princip helt smaklös men väldigt stark (96%) så man använder ju väldigt liten mängd och smaksätter själv med vad man vill ha.
Mina gäster hade nog inte blivit så glada! Måste ju smaka skit haha??