Sv: Gnägg

Tryck på hästforum, så ser du vart det ligger.

Konstigt släkte vi är...ropar rakt ut och inte kan använda ögonen

Ledsen för den knapphändiga informationen.
Lagom som jag hade gjort ändringen dog min router. Jag har nu lyckats skrämma igång en temporär lösning för internet-åtkomst ;)

Jag har nu inga planer för fler flyttar av Gnägg.
Detta är den sista större förändringen av forumen som sker denna sommar, troligen i år ;)

Konstigt att ingen har haft åsikter om Utrustning, som råkat ut för lika hemska saker som Gnägg.

Den generella ridningen och fritidsridningen är så pass viktig så jag ansåg att de borde ligga som huvudforum.

Det var lite väl många underforum under Hästmänniska och då mysko och jag ansåg att Gnägg nog passade bäst under ridning tillsammans med utrustning.

Häsverksam som har större koppling till Hästmänniska har flyttat in som underforum.

Vi har nu även några nya moderatorer som kommer hjälpa till med vissa forum samtidigt som en del av de äldre byter och/eller går in som hjälpmoderatorer på en del forum.

Känns som en lite meningslös ändring för ändrandets skull det här.

Men jag sorterar in det under dagens I-landsproblem.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama