Glukosamin..?

I

isglass

Hej!

Är det någon som har erfarenheter av glukosamin?

Vilka märken som är bra?

Undrar även om det finns att köpa större förpackningar än de små burkar jar har sett??

Var man kan köpa och hur mycket det kostar i så fall??

Tacksam för alla svar!:banana:

Sv: Glukosamin..?

Jag har inte börjat använda än (men det är på gång), men på Granngården finns iaf större burkar av Bioglucomin än de 450g jag antar att du menar? Minns inte vad det kostade. I proportion till de små burkarna nååågot billigare men inte betydande.

tack för svaret!

Ska höra med "min" granngård och se om de kan fixa det!

Nu ska vi se, har givit hästen Emins glukosamin. Han har även fått Bioglucosamin, jag skickade efter en sort parallellt med MSM från Vital.
Numera ger vi honom Flexijoint från Equimins och det funkar superb, har nämligen hänt att vi blev utan varpå gammelman blev knackig i gången efter några dagar utan.

Nu ska vi se, har givit hästen Emins glukosamin. Han har även fått Bioglucosamin, jag skickade efter en sort parallellt med MSM från Vital.
Numera ger vi honom Flexijoint från Equimins och det funkar superb, har nämligen hänt att vi blev utan varpå gammelman blev knackig i gången efter några dagar utan.

Hhmm borde kankse prova flexijoint istället :smirk:
Går det köpa på granngården eller vart finns det??
Hur ligger det i pris jämfört med glukosamin?

Billigare och effektivare, glukosamin kostar ju i snitt en 400 kr per månad medan flexijointen halverar priset och är betydligt bättre för vår häst i varje fall.

Jag köper på http://www.equimins.se/ men där finns ju även återförsäljare kanske i närheten av er.

glucosamin finna att köpa på Ullared ( Gekås) men jag kan inte säga något pris.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej alla bukefalister. Jag har precis fått reda på att min ena har gräsallergi. Han kan vara allergisk mot följande ( en eller alla)...
Svar
18
· Visningar
653
Senast: Alexandra_W
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 086
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 827
Hästvård Hej! Jag har en tvåårig Irish Cob kille som haft en hovböld och var hos veterinär för snart 3 veckor sen där de spräckte hål på bölden...
Svar
4
· Visningar
485
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Specialsök (Röd kong)