Glucovett - någon som gett sin häst detta???

A

annika68

Undrar bara om det finns någon som gett sin häst Glucovett? Resultat? Vart får man tag i det?
Glucovett hjälper till att skydda, smörja och ge näring åt brosket i lederna. Det innehåller glucosamin, kondroitin och MSM. Jag ger idag min häst Bioglucomin, är intresserad av att ev. prova Glucovett.

Sv: Glucovett - någon som gett sin häst detta???

Tack för frågan, jag hänger på om jag får!?!

Jag ger också glucosamin och skall helst få i MSM också, har funderat på Flexijoint.

Om jag lånar knappen ännu mer så vad är då skillnaden mellan Glucovett och Flexijoint?

Förlåt trådskaparen, hoppas på din goda vilja ;)

Är också nyfiken! Jag har precis köpt ett dyrt paket med Cosequin och undrar vad skillnaden är mellan detta och det nya Glucovett. Det är ju viktigt att bioglucominet är "tillgängligt" för hästarna, men jag kan inget om vad som krävs för detta.

På nedanstående länk kostar Glucovett bara 463 kr för 900 g som varar i ca 56 dagar. Jag såg den i en butik idag för 598 kr. Frågan är om den är lika bra som Cosequin!

http://www.halsokostgrossisten.se/?pid=132549

Hej

jag använder glucovett till min häst och systerns hund. Hästen får det mest i förebyggande syfte under hårda träningsperioder och hunden för att den har dåliga leder. Min syster tycker det funkar bra på hunden, den har blivit betydligt mer rörligare. Du kan beställa det direkt av företaget som tillverkar det dom heter

Biokraft Pharma AB
Allerumsvägen 326, 260 35 Ödåkra
Tel: 042-930 66

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 317
Senast: LovingLife
·
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 704
Senast: yamyam
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 202
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Svar
10
· Visningar
3 239
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama