Globusrockarden igen

F

Fjunet

Snart kommer den, i förbättrad upplaga - spännande!

Men nu undrar jag vad man behöver för verktyg för att sätta ihop vagnen? Tar ogärna med mig hela verktygslådan på cykeln :)

Sv: Globusrockarden igen

Jag fick tre skiftnycklar till,men jag råder dig till att i allafall ta med en egen ställbar skiftnyckel..

Okej, då vet jag det! Är det alla verktyg som behövs?

Jepp..ja..å pump till däcken osv. vet inte vad dom kommer ha för ventil på dom nya däcken,men dom andra är de "bil-ventil" på.

Jag har ventiladaptor (tack Snigelfarmor :bow: ), som går från bil till cykel så det är inga problem. Får ta med cykelpumpen då också.

Jag vill åxå se den när den är ihop byggd...gärna närbilder på hjulen, svängel och skaklarna.

Jag ska försöka! Jag lämnar tillbaka digitalkameran jag lånat, i mitten av december. Frågan är om vagnen hinner komma först...

har du fått hem vagnen? :)

annars kan du säga till när din vagn kommit hem, så jag vet...

för jag har fortfarande inte fått hem mina däck.... :( :cry:

Förhoppningsvis kommer den nästa vecka.

Hoppas du får dina däck snart!

Liknande trådar

Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Min hund blir inte av med e-coli. En gammal dam. Njurprover visar inga förhöjda värden. Vad gör att hon inte blir av med det...
2
Svar
28
· Visningar
2 402
Senast: jemeni
·
Utrustning Har beställt ett till regntäcke lite panik då det ska regna i dagar, och inser nu när det är på väg att det är t-spänne fram på täcket...
Svar
6
· Visningar
511
Senast: Fibusen
·
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
3 004
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar