Glitter och flärd

alazzi

Trådstartare
Den här filten fast i orange såg jag idag:love: Hur härlig som helst! fast jag har bara inte råd med 1700:- för en showfilt... det är grymt mycket pengar för en filt som ska användas så sällan. Tyvärr syns inte Swarowskikristallerna på bilden, men det är en rad med kristaller längs underkanten.
0011024.jpg

Senast ändrad:
Sv: Glitter och flärd

Ååå så fin denna blå är:love:
Visst e det en massa pengar o lägga på en filt, när jag gav "bara" 1400:- för min wrangler-pad:crazy:

En fråga till er som är ute på tävlingar:
Hur "fel" är det att ha blåjeans på en tävling/show?

På D-tävlingen jag var åskådare på för några veckor sedan var det majoritet för just blåjeans;)

Jiiihaaa:banana: , vad bra...
Har nämligen en snygg skjorta som passar till blåjeans...om-i-fall-att:angel:
Har mer el mindre gett upp att hitta nåt till den gröna padden...

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 334
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Tjatter Välkommen till Halloween Hollow! Platsen där det ena kvarteret pyntas mer skräckinjagande än det andra. Varje år hålls en tävling där...
49 50 51
Svar
1 003
· Visningar
27 494
Senast: Niyama
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 303
Senast: Magiana
·
Hästvård Hästen fick antagligen våren -11 en senskada vid djupa böjsenans fäste i hoven vänster fram. Hästen var då 4 år och gick från att ha...
Svar
9
· Visningar
2 655
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka