Glashylla i fönster

_Maria_

Trådstartare
Jag är rätt sugen på att sätta upp en glashylla i mitt ena köksfönster (eller båda) så jag får plats med fler blommor :D

Är det någon som satt upp en glashylla i ett fönster?
Själva hyllan kan jag nog beställa på glasmästeriet i stan men jag funderar på själva hyllbärarna..

Har två alternativ jag tänker på:

En trekvartslist som spikas i fönsterkarmen på vardera sida och lite gummimatta på eller hyllbärare typ skruv med gummi i ena änden som hyllan kan vila på..men vart kan man köpa det?

Sv: Glashylla i fönster

Har du kollat på badrumsutrustning? Det brukar ju finnas glashyllor med nätta konsoler till badrum menar jag. Annars räcker det säkert med en liten trälist målad i samma färg som fönsterkarmen så att de blir så osynliga som möjligt. Någon gummilist är inte nödvändig.

Sv: Glashylla i fönster

Har du kollat på badrumsutrustning? Det brukar ju finnas glashyllor med nätta konsoler till badrum menar jag. Annars räcker det säkert med en liten trälist målad i samma färg som fönsterkarmen så att de blir så osynliga som möjligt. Någon gummilist är inte nödvändig.

Nej det har jag inte gjort..
Tror du inte det känns som om hyllan ligger lite ostadigt om man inte har gummi emellan?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar

Tillbaka