Glada miner på hopptävlingar ......

Sv: Glada miner på hopptävlingar ......

Håller helt med alla!
En gladare stämmning skulle sitta fiint!

Vet faktiskt en tjej som har hoppat över en människa bara för att hon/han inte han flytta på sig från framhoppningshindret!

Nå mått måste de vara!

Har oxå varit med om sura miner.
När vi hade nationell tävling på våran klubb så skulle jag stå som funktionär på framhoppningen. Man får verkligen ha ögon i naken då. För flera ggr var jag tydligen i vägen när jag krattade före/efter hindrerna. Men såklart gick jag ju inte fram när det var nån som skulle hoppa. Men vissa ropar tydligen inte.:confused: Så då kan man inte veta om dom ska hoppa på just det hindret där man står.
Man måste ropa, å inte tro att man ser alla. Sen som ryttare ska man titta upp så man inte rider på någon för det har jag oxå varit med om när man står BREVE hindret å bara står där så kan en rida mot en, å sen när man säger till dom så säger dom bara att funktionärerna får flytta sig när man kmr ridandes. Men tjena! När man står så nära staketet som möjligt så kan man faktiskt rida utan att rida på en.:mad:
Blir ganska så less på sådana ryttare som tror att dom äger hela världen.

vill inte vara elak, men isisar är inget för mig och det har jag konstaterat efter många ridturer på isisar på island. Det finns inget hos rasen som tilltalar mig. Då kommer jag i så fall hellre gå över till körning.:smirk:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
702
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka