Gissa stallhyran!!!?..

Z

zazzabella

Det vore roligt att veta vad ni skulle tänka er att betala i stallhyra för följande stall, alla 3 stallen ligger utanför en mindre stad i Småland.

Stall 1:
- ligger ca 4 km från stan, bussförbindelse
- 2 ridhus på gården
- 1 ridpaddock på gården
- små rasthagar, gå 1 och 1
- box
- utsläpp/insläpp
- 3 utfodringar
- hö
- torv

Stall 2:
- ligger ca 7 km från stan, bussförbindelse
- 1 ridpaddock ca 10 minuters skrittväg
- fina ridvägar
- små rasthagar
- stora beteshagar
- box
- utsläpp/insläpp
- täcke på/av
- 3 utfodringar
- hö
- halm
- spån

Stall 3:
- ligger ca 8 km från stan, bussförbindelse
- små rasthagar
- box
- utsläpp
- 3 utfodringar

Mvh Bella :)

Sv: Gissa stallhyran!!!?..

Ja, utan hö och spån i stall 3. Kul och se vad ni gissar. Jag skriver svaret efter att några till har gissat. :smirk:

Intressant att vi tror ganska lika (jag tittade inte på de andra svaren innan jag skrev) Jag relaterar ju till Göteborg så jag kan tänka mig att jag kanske lägger på lite för mycket.

Stall 1: 3000 :-
Stall 2: 2000 :-
Stall 3: 700 :-

Stall 1: 2200:-
Stall 2: 1800:-
Stall 3: 800:-

Mvh Chivita

3000 skulle jag ALDRIG betala för ett stall i småland om det så finns 2 ridhus.... I Sthlm kanske :smirk:

Roligt och se vad andra tror...

Här kommer svaren:
Stall 1: 2200:-
Stall 2: 1600:-
Stall 3: 350:-

Bra gissat till er alla!! :) Det är inte lätt att gissa rätt, men några gissade ju rätt iallafall....

Jag var i alla fall ganska när på ett stall :) Vad billigt det sista stallet var. Här betalar vi 750 kr för ungefär samma sak. Fast vi har ju i och för sig nära till ridhus

Liknande trådar

Anläggning Hej! Kollar bara av ren nyfikenhet om ni skulle stalla upp i ett stall som tar som mitt i pris. Om ni skulle vilja att något mer ingick...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 224
Senast: Lavinia
·
Anläggning Hej! Vi är ganska okunniga om hästar men jag hoppas ändå på en god ton🙏 Vi har ett stall med fem boxar. Stallet är fullutrustat med...
Svar
13
· Visningar
2 149
Senast: Kiwifrukt
·
L
Anläggning Hej! Jag skulle vilja veta lite vad ni skulle tipsa om att välja av några olika stall! Jag har snart två ponnyer, har en nu och tanken...
2
Svar
22
· Visningar
3 553
Senast: LiviaFilippa
·
Anläggning Jag driver en liten hästgård med 3 inackorderingar. Igår blev jag påhoppad av en av hyresgästerna (som tyvärr är en släkting..) om att...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
12 591
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar