gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Sv: gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

Hästen tränades av Kari en tid, då var han nog fortfarande amatör. Tränades även av Martins (tror han är belgare verksam i Normandie).

Morfadern till hästen på bilden lämnade över 1600 avkomor i Sverige-främst på 70 och 80-talet. På 90-talet lämnade han avkommor i Italien.

Pappan till hästen på bilden är även farfar till en av Sverige bästa treåriga ston förra året.

Pappan till hästen på bilden vann Treåringskriteriet i Frankrike, trots att Star's Pride är hans farfar... :cool:

Senast ändrad:

Ja tyckte han likna Paparazzi, men då stämmer inget annat. Förutom att Kari tränade ett tag, eller? :o

Vad är det som inte stämmer? Paparazzy är rätt! :D

Quito de Talonay är morfar till Intensity Kronos. Ludde har kört Viking Kronos, Dame Lavec och Kit Nobell i lopp. Igår vann han med Intensity på Åby och det var en fin häst!

Paparazzy är född 89. Han tränades av Kari och Martin, kanske även av någon mer i Frankrike/Belgien.

Speedy Spin är morfar till Paparazzy, han lämnade över 1600 avkommor på 70 och 80-talet i Sverige, under 90-talet lämnade han bara avkommor i Italien (enligt blodbanken.nu).

Quito de Talonay är farfar till Tigger, en av Svergies bästa treåriga ston förra året. Quito De Talonay vann treåringskriteriet i Frankrike, han är efter Florestan som i sin tur är efter Star's Pride och Roquepine.

:rofl: Jag stavade fel när jag sökte på stc, skrev som ovan och fick upp fel häst :rofl: Synen var det inget fel på dock...:banana:
Har du koll på den här mannens styrningar?

shame.jpg

Det är inte var dag denne man kör denne häst :D

Confident Victory ? :) ser liten ut :D El kanske inte om man tittar på de andra, jaja

En av hans delägare är med i STCs styrelse. Kan det var därför han är godkänd som listhingst??? :devil:

Hm? Vet ej nåt beträffande ägare där och listhingstar fanns en del:smirk: Ken Warkentin ?:)

Kan bara bekräfta att det är Ken Warkentin. Synd att jag inte kom hem fem minuter tidigare...;)

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 522
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
15 539
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 700
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama