Gipsy Kings - vilka år har de spelat i Sverige?

sussisus

Trådstartare
Försöker hitta vilka år Gipsy Kings har spelat i Sverige.
Det hjälper inte att googla för det är bara senaste turnén som kommer upp och jag är ute efter tidigare turnéer.

Jag håller på att sammanställa min konsertlista, men jag har tydligen slängt eller slarvat bort (ve och fasa!) de olika biljetterna! :(

Just 2007 verkar vara det, men de andra åren jag blandade igenom lite snabbt hade iaf ett antal Europaspelningar (tex Norge), men just Sverige såg jag inte då

Liknande trådar

Fritid Efter ett gaska jävligt år arbetsmässigt för både mig och sambon (tack och lov i olika perioder) känner vi både ett behov av att komma...
Svar
14
· Visningar
1 076
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 135
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 964
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 833
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar