Gillar nya röda knappen för "Nytt"

vallhund

Trådstartare
Syns riktigt bra! Förr hade jag problem med att det var för lite kontrast när det var ljust i rummet.

Några har nämnt att de inte förstått vad utropstecken-ikonen var för något. Det var inte uppenbart på mobiler.
Nu syns texten på samma sätt på mobiler som på större skärmar.
Jag anser att det är väldigt vettig funktionalitet under Nytt-länken.
Nya som kommer till sidan hittar med den förhoppningsvis direkt till nytt aktivt innehåll.
Som inloggad användare kan man även göra inställningar under den så att man får fram det innehåll man önskar.

Några har nämnt att de inte förstått vad utropstecken-ikonen var för något. Det var inte uppenbart på mobiler.
Nu syns texten på samma sätt på mobiler som på större skärmar.
Jag anser att det är väldigt vettig funktionalitet under Nytt-länken.
Nya som kommer till sidan hittar med den förhoppningsvis direkt till nytt aktivt innehåll.
Som inloggad användare kan man även göra inställningar under den så att man får fram det innehåll man önskar.
Funktionen är toppen, tänkte mest på utseendet (vilket egentligen är en petitess) ;)

Provade först med en röd knapp med vit text, ungefär som de siffror som talar om att man fått x antal notiser. Men det ansågs lite väl skrikigt, jag höll med och ändrade till den text som finns i den övriga menyn, med den skillnad att den har den orangea färgen som används till knappar m.m. här på sidorna. Den sticker ut lite, men inte för mycket, tycker jag.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
478
Senast: Krålus
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 909
Senast: Raderad medlem 149639
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
829
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama