Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om sidan laddar långsamt av någon anledning så är det alltid hjärtat som kommer upp sist för mig, alla de andra samtidigt. Den ledsna kommer direkt efter den skrattande som om hjärtat inte fanns och sedan ploppar det upp när sidan laddat helt klart (och jag ser hjärtat i det inlägget du länkar).Nu saknas det faktiskt en på riktigt: Hjärtat har försvunnit från vissa inlägg/trådar.
Ah, ja, det kan vara det som spökar, är ute på vift så internet är lite opålitligt. Tack!Om sidan laddar långsamt av någon anledning så är det alltid hjärtat som kommer upp sist för mig, alla de andra samtidigt. Den ledsna kommer direkt efter den skrattande som om hjärtat inte fanns och sedan ploppar det upp när sidan laddat helt klart (och jag ser hjärtat i det inlägget du länkar).
Jag har nu fixat lite med detta, förhoppningsvis skall hjärtat nu komma lika snabbt som de andra och det skall också gå aningens snabbare.Om sidan laddar långsamt av någon anledning så är det alltid hjärtat som kommer upp sist för mig, alla de andra samtidigt. Den ledsna kommer direkt efter den skrattande som om hjärtat inte fanns och sedan ploppar det upp när sidan laddat helt klart (och jag ser hjärtat i det inlägget du länkar).