Gigant Neo

tinafinis

Trådstartare
Har ni någon avkomma efter honom?
Bilder??

Vad tror ni om honom i aveln? Har väl börjat rätt bra med hans startande avkommor?

Sv: Gigant Neo

Hade ett sto född -06. Sålde henne på KR. Helt underbart temperament. Supersmidig att köra in och hantera. Tog det alltid coolt i nya miljöer. Det är hennes huvud jag har som bild vid namnet.:) Dom övriga jag har sett efter Giganten har sett fina ut och verkar ha bra psyke. Nästan alla i första kullen klarade ju premie. :)Tyvärr tror jag det ligger honom lite i fatet att vara svensk. Svårare att få bra ston och avkommorna måste prestera mkt bra. Känns lite som att det bara är det senaste amerikanska som är gångbart. Men jag håller tummarna för honom.

Sv: Gigant Neo

Det vann ju en på Valla idag.Vi har en tvååring efter honom som ser fin ut men ska kastreras.,
Har faktiskt bara hört positivt om honom än så länge...våran var lite stökig vid inkörningen men då har han Quick Pay som morfar :angel:

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
806
Dressyr Jag kämpar med mina händer. Speciellt i trav har jag en tendens att få raka armar och "för mjuka" händer som inte sluter nog väl runt...
2
Svar
35
· Visningar
3 411
Senast: Sar
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 543
Senast: Raderad medlem 149793
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 104
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar