Gift Kronos

Sv: Gift Kronos

Han ska äntligen kvala nästa gång på Färjestad :love:

Det har varit SÅÅÅÅÅÅ mycket problem, det började som ettåring att han ska av sig tåsträckarn på hingstbetet, sen har jag farit ur vagnen vid 2 tillfällen när han väjt för .,.......vattenpölar :crazy: ...och där har det hänt nåt fysiskt med honom för han har inte travat på flera år...viljan finns men inte travet....Nu helt plötsligt....funkar allt.....för 3 månader sen knorka han runt och bara kunde 2.10...idag kan han runt 20 :love: ...Vet inte vad som hänt, men bra går det :D

Och vore det inte just han så hade jag gett upp för länge sen...och så fick jag ju en praktikant i 3 månader i maj och satt henne på å traggla med honom så hon ska också ha massa cred för detta.
 
Sv: Gift Kronos

Vad det gäller So Perfekt så kan jag tänka mig att folk vill se lite avkommor på banan eftersom han inte har stora prestationer själv. Men jag kan vara helt fel ute, stammen är ju spännande.
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 678
Trav Nu är läget ungefär lika förvirrat som det brukar vara så här års. Vi har fem ston som ska betäckas. Givetvis har vi en massa egna...
Svar
12
· Visningar
1 993
Senast: johnpatrik
·
L
Trav Vill ha lite feedback gällande val av hingst till mitt sto.. Vad tror ni om dessa val...
Svar
3
· Visningar
1 749
Senast: oki
·
Trav Funderar på att ev skicka mitt sto till hingst. Hon är ostartad p g a virussjukdom som treåring och när hon väl var kvalklar som...
2
Svar
24
· Visningar
2 855
Senast: Berin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp