Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jepp, vilken pålle! Stog själv på E-läktaren och bara njöt (fast jag hade en bong med 30 vinnare på Revenue). Lite ståpälsvarning för Faksen också (1.18.9)!
USCH vad kul vi hade idag!!!
Jag o mirage satt med kamerorna i högsta hugg och bara NJÖÖÖÖÖT av den helt underbara stämningen!!! (Bilder kanske kommer snart.)
Järvsöfaksen gjorde så att hela kroppen skakade av rysningar - vilken prestation! Helt överlägsen!!!
Gidde Palema visade sig värdig all uppståndelse kring honom och jag tycker han sprang bra han med!
Ponnyloppen på förmiddagen var jätteroliga att titta på oxå!
Oj oj oj, vad kul det var!!! (Och usch vad mkt folk det var!30tusen!!!)
Såg ni reportaget på SvT-sporten, där dom följde Linda Svantesson (Giddes skötare)? Jag fick kårar och nära till tårar när jag såg hennes vånda. Hon är så nervös att hon inte kan titta på när Gidde tävlar, inte ens Elitloppet!
All ära åt vinnaren Gidde!!! Underbar häst! (Även om mitt hjärta slog lite hårdare för Revenue)
Men en häst som jag tyckte gjorde ett otroligt fint försökslopp, och final var ändå Steinlager! Galopp i försöket, klarade ändå fjärdeplatsen, kasst spår i finalen, sista häst in på upploppsrakan o spurtar till sig tredjeplatsen!! Vilken häst !!!
Han var underbar!!! Vetni, vad som sitter på min vägg?
3 A4-a bilder på Gidde Palema.. Sen för jämnhetens skull så är det 1 på Faxen och 1på Scarlet Knight.. Sen är det diverse intressanta hästar.
vi hade ju bal!!! så jag fick spela in det och sen leta rätt på folk som kunde veta hur det gått...
Fick veta först vid ca 18:15 att gidde vunnit och såg det först idag vid 11...
Men vilket sätt han vinner på!!!
Faksen var ju oxå otrolig! och Giant Diablo!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.