GIDDE The One And Only

Här har oxå tårar rullat! ;) Varför grinar man när man blir glad? Men som sagt vilken häst!! Kung Gidde! ;)

Du är inte ensam här har det också runnit glädjetårar
och gissa om vi hjälpte till att köra Gidde på upploppet :o

Helt otrolig häst det där :love:

Det är svårt att finna ord när man ser dessa enorma, näst intill ofattbara, prestationer. Kanske just därför som det är så gripande? :) :bow:

Jepp, vilken pålle! Stog själv på E-läktaren och bara njöt (fast jag hade en bong med 30 vinnare på Revenue). Lite ståpälsvarning för Faksen också (1.18.9)!

ja mitt första elitlopp på plats och han var ruggig som vanligt då :love: :D
mvh jesse

USCH vad kul vi hade idag!!!
Jag o mirage satt med kamerorna i högsta hugg och bara NJÖÖÖÖÖT av den helt underbara stämningen!!! (Bilder kanske kommer snart.)

Järvsöfaksen gjorde så att hela kroppen skakade av rysningar - vilken prestation! Helt överlägsen!!! :bow:

Gidde Palema visade sig värdig all uppståndelse kring honom och jag tycker han sprang bra han med!

Ponnyloppen på förmiddagen var jätteroliga att titta på oxå!

Oj oj oj, vad kul det var!!! (Och usch vad mkt folk det var!30tusen!!!) :D

Wiii...här rann det ett par tårar också! :love: :love: Vilken häst!!!!

Vadå otippad tvåa....:angel: Civil Action fick jag rapport om bara några minuter innan loppet - man har ju kontakter liksom... ;) :p :angel: :cool:
Jäkla trevlig häst! :bow:

Bara att ansluta sig till alla bugningar, vilken prestation... :bow: :bow: :bow:

Men JAG är lika glad att slippa trängseln och softa framför TV:n, elitloppet är förresten enda anledningen till att jag HAR TV. :crazy:

/// ghost

Såg ni reportaget på SvT-sporten, där dom följde Linda Svantesson (Giddes skötare)? Jag fick kårar och nära till tårar när jag såg hennes vånda. Hon är så nervös att hon inte kan titta på när Gidde tävlar, inte ens Elitloppet!

All ära åt vinnaren Gidde!!! :bow: :bow: Underbar häst! (Även om mitt hjärta slog lite hårdare för Revenue)

Men en häst som jag tyckte gjorde ett otroligt fint försökslopp, och final var ändå Steinlager! Galopp i försöket, klarade ändå fjärdeplatsen, kasst spår i finalen, sista häst in på upploppsrakan o spurtar till sig tredjeplatsen!! Vilken häst !!! :love: :bow: :banana:

Ja helt ofattbart, från dödens....
Men gud vad han vinglade på upploppet, var nog mkt trött

GRATTIS :bow: :bow: :bow: GIDDE

Man kan bara buga och bocka, inte bara för Gidde utan för hela kretsen runt hästen, mest för Linda men Åke ska ha sin välförtjänta del.
:bow: :bow: :bow:

Han var underbar!!! Vetni, vad som sitter på min vägg?
3 A4-a bilder på Gidde Palema.. Sen för jämnhetens skull så är det 1 på Faxen och 1på Scarlet Knight.. Sen är det diverse intressanta hästar. :D

vi hade ju bal!!! så jag fick spela in det och sen leta rätt på folk som kunde veta hur det gått... :crazy:
Fick veta först vid ca 18:15 att gidde vunnit och såg det först idag vid 11...
Men vilket sätt han vinner på!!! :love:
Faksen var ju oxå otrolig! och Giant Diablo!

Liknande trådar

Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
17
· Visningar
3 510
Senast: MayGrace
·
Gnägg Jag är ett stort fan av A Song of Ice and Fire böckerna och som hästtjej så funderar jag ibland över hur hästarna delas in i böckerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 138
Senast: MJLee
·
Ridning Har en ridtravare här hemma som har fungerat som ridhäst de senaste 6-7 åren. Köpte den förra sommaren och hästen är helt ljuvlig att...
Svar
1
· Visningar
980
Senast: Ace
·
Utrustning Jag är i akut behov av nya sadlar till min häst. Dressyrsadeln som provades ut för ett år sedan av en erkänt skicklig sadelutprovare är...
2
Svar
25
· Visningar
12 235
Senast: ylvalill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV