Gick inte att rädda mitt sto

Sv: Gick inte att rädda mitt sto

Lider också med dig. Men hon hade troligen inte ont förrän in i det sista-ganksa skönt, men en klen tröst kanske, att hon inte behövde vara sjuk länge...

Fick ta bort min tant efter en olycka i somras, jag saknar henne fortfarande så fruktansvärt mycket.

TACK
Vet trodde inte att hon hade ont.
Ja att förlora någon man gillar så , är så jobbigt.
Jag har också min gammla hund. Hoppas hon kan hålla ut ett tag till
Orkar inte mer nu.

Allt gick för fort fredag sjuk söndag borta.

usch usch, sådant är aldrig roligt, beklagar verkligen. :'(

Jag lider med dig, massor av tröstkramar!!

skönt o få veta vad det var, jag hade själv en mkt sjuk häst i höstas efter en vet vaccinering med smutsig kanyl!! :-( Kunde gått riktigt illa, men fick akut operation på slöinge efter ca 2 v.

Som sagt, Folksam betalar inte destrukion etc. Surt men så är det. 4000kr kontant kostade det att ta bort Patsy, skitkul... Sen fick jag bara halva liv mot vad de sade från början.

(Men i övrigt var de kanon, aldrig krångel med ersättningarna på klinikräkningarna, de tog allt inkl mediciner).

Vilka bolag täcker detta då. Om man skulle kolla över sina försäkringar nu till grabbarna.
Skall eventuelt höja 3 åringens försäkring.
Vilka bolag skall man inte använda sig av .
Jag fick hela liv. inga problem

Vet inte vad jag ska skriva.. Jag lider verkligen med dig, och får hoppas att ditt sto har det bra i hästhimlen nu.
*tröstkramar*

det är när man läser såna här berättelser som man verkligen tänker till och lär sig uppskatta sina djur varje dag och verkligen njuta av tiden tillsammans, för man vet inte vad som kan hända i morgon, det kan gå fort..

Jag har Agria utökad vetrinärvård. Då tar de upp till 100.000:- inkl. mediciner. Det är en fast självrisk på 2000:- och jag har för mig att de täcker destrution osv. Men ska kolla upp det... När min tant togs bort stod hon i Folksam och de täckte det inte. Direkt efter olyckan ändrade jag försäkringsbolag till Agria på den jag har kvar...

Ursch så hemskt! Lider med dig, hon såg så fin ut på bilderna!
Tog bort min foderhäst som jag hade haft i nästan 4:a år i sommras..
Det är verkligen ingenting som är värre än att förlora sin bästa vän,
vet hur det känns. Jag har aldrig varit så ledsen i hela mitt liv. :cry:
Men din ängel mår bra nu och springer säkert runt med
min älskade zaida på de gröna ängarna! :) Ta hand om dej.

Tack alla snälla.

Jag kan inte se när någon rider tex på tv. Jag blir ledsen.
Jag har ingen att rida på mer.
3 åringen har vi bara suttit på ännu.
Dottern som skulle rida inn är gravid. Så det får vänta till i höst. Om jag inte skall lämna bort honom.
Ja vi får hoppas att det finns fint grönt gräs att äta . Så de har något att göra.

Men mina gubbar tar det mycket lugt. De är goa polare nu. lugna o fina

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka