Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äntligen är det dags för GHS! Mässan är för mig självklart inslag även om det inte alltid bör blir så mycket shoppat. Letar inget särskilt i år men ska unna mig något, vad vet jag när jag ser det
Vad är era shoppingplaner?
Bilder mer än välkommet på era inköp!
Jag var där idag, shoppade en Eskadron-grimma, ett HV Polo-schabrak och en Back on Track-hjälm. Mest nöjd med hjälmen, säkrast på marknaden samt att den satt som gjuten på huvudet.
Jag hade en ganska kort lista och på en timme hittade jag allt förutom lila-blingat tävlingspannband till dotterns ponny
Det inköpta har jag inte på bild men det är tolv par strumpor, två maskkontroll, en slicksten till min ponny, en vardagsgrimma till dotterns ponny, en vårjacka till mig samt beställt en lila säkerhetsväst till dottern.
Vad vi ska hitta på imorgon under dressyren är lite oklart nu när shoppingen är klar
Svarar mig själv, om någon annan letar. Svensk Ridsport hade silver, röda o blå för 1399:-. Fel färger Damsög nätet när jag kom hem. Beställde fr England https://www.nagsessentials.co.uk/ med frakt, o en kod man fick om man prenumererade på nyhetsbrev :1420:-SEKAcavallo Arena stigbyglar. Hojta gärna här om någon vet om det finns till bra pris. Ska dit på torsdag.
Kolla på dressyren? jag siktar nog på mässan under första hoppklassen, brukar vara så himla mycket folk sen.