genomskinlig text?

jos

Trådstartare
hur fixar jag det? så man kan ha copyrightstämpel över en bild liksom. använder photoshop 5.0 och är nyyyyyybörjare. verkligen.


letade på busbra.nu som jag hittade länk till i en annan tråd men jag hittade ingen bra beskrivning..
 
Sv: genomskinlig text?

tack. jag förstog inte riktigt, men jag lyckades ändå. :p
 
Sv: genomskinlig text?

men nu lyckas jag inte göra om bilderna till jpgformat? de är i psd - alltså photoshopformat. huuuuur? :crazy: jag har försökt allt!
 
Sv: genomskinlig text?

Prova med Arkiv.....Spara för webben/(Save for web) och där till höger finns en ruta som man kan klicka i vilket format man vill ha....
 
Sv: genomskinlig text?

tack, det hade säkert funkat jättebra om jag hade ps 5.5... :p
 
Sv: genomskinlig text?

nu hittade jag rätt!

tack så jättemycket!
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
979
Senast: Barret
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 917
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
456
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 842

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp