Genomskinlig mjölk??

Etoile

Trådstartare
Vet ej om denna tråd ska vara här eller nån annanstans, provar här iaf. När man "tryckte" lite på spenarna på mitt förra sto, kom det ut en klar och genomskinlig vätska.. Ungefär som att det skulle ha varit mjölk, men i "vattenform".. Är detta normalt??
Det var ej insektsbett, Hon var ej dräktig, ej föl vid sidan, Har haft ett föl för ca 3-4år sen..

Sv: Genomskinlig mjölk??

Jag antar att det är normalt, vår ena islänning har också det och hennes föl är två år nu.

Min med, men hon har aldrig haft föl...

(Fast hon vill gärna ha... :D )

/// ghost

Mitt sto har det just nu....man kan liksom mjölka henne....har haft rätt svullna juver men är mycket bättre nu... :)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 776
Senast: Jamtland
·
Hästhantering Jag äger sedan snart 1 år ett nordsvenskt sto på 17 år. Tanken var att hon skulle få gå som avelssto hos mig men hon blev tyvärr inte...
Svar
19
· Visningar
3 376
Senast: Mia_R
·
Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 407
Senast: Lyxzen
·
Juridik & Ekonomi Tidigt i våras startade jag en tråd (med mitt andranamn Hanna) där beskrev jag mitt juridiska läge med mitt ex som försökte snuva mig på...
Svar
1
· Visningar
1 795
Senast: Josseliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Parfym
  • Secret Santa 2024

Hund, Katt, Andra Djur