Genomgående hasledsgalla på travhäst

K

kangaroo

Hej!
Mitt varmblodssto har det senaste gått relativ tuff träning och gjort det bra. Hon har nu vilat i en vecka eftersom jag varit på semester och när jag åkte var hon helt ren i alla ben och när jag kommer hem har hon en genomgående hasledsgalla på ena bak. Inget halt utan pigg och glad. Aldrig haft detta förut. Bör jag kolla upp henne hos veterinär? Avvakta?
:bump:Fia

hur gammal e hästen?
Jag skulle börja träna igen och försvinner inte gallan eller kommer tillbaka skulle jag ta kontakt med vet och rtg hasen,,,,risken finns ju att det är en lös benbit i hasen.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 863
Senast: Jamtland
·
Hundhälsa Veterinär på Onsdag, men känner att jag vill bolla lite. Äldre hund som har liiiite lite artros på en armbågsled fram, bak är aldrig...
Svar
14
· Visningar
2 873
Senast: Fibusen
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 137
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 616
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar