JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Genombrott för svenskt kvarkavaccin
Moderator
Hästnyheter
Stephanie Holmén har länge varit en av svensk ridsports största talanger. Nu har hon fått sitt internationella genombrott, via en...
Hästnyheter
Det går bra för hästbranschen, antalet hästar i näringsverksamhet och antal sysselsatta i näringen ökar. Men när det gäller...
Hästnyheter
Therese Nilshagen är 34-åringen som slog igenom inför hela Sverige på EM i dressyr i Göteborg i augusti. Hon har gått den hårda skolan...
Hästnyheter
Det ska vara skillnad på levande djur och döda ting när det gäller konsumentskydd. Det anser EU-parlamentets utskott för den inre...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Fattar inte ens hur det går till?! Ser jag på min egen retrievervalp och hennes aktivitetsnivå är det svårt att tänka sig att det ens är...
Capybara
3 minuter sedan
Svar: 1 793
Visningar: 174 371
Hund
Betnovat mot jästsvamp i öron?
Hundhälsa Skönt att höra! Ja egentligen litar jag ju på vet, det var en släkting som skrämde upp mig igår ville bara dubbelkolla allt för...
tictacs
13 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 151
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur I veckan kommer nästa batch med ägg. Det blir wyandotte (få kläcktes i förra kläcket), minorka, Plymouth rock, Amrock, araucana...
Efwa
17 minuter sedan
Svar: 1 927
Visningar: 184 984
Djur