JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Positiv utveckling för hästnäring enligt Jordbruksverket
Moderator
Hästnyheter
Trenden är tydlig – det finns fler hästar i näringsverksamhet än tidigare och fler är sysselsatta inom näringen. Det visar nya siffror...
Hästnyheter
Antalet arbetande inom hästnäringen ökar visar en ny rapport från Jordbruksverket. Siffrorna från den fördjupande hästundersökningen...
Hästnyheter
En pinfärsk rapport visar att antalet personer som arbetar inom hästnäringen ökar. Även antalet hästar som ingår i en näringsverksamhet...
Hästnyheter
Forskarna har nått ett genombrott i utvecklingen av ett vaccin mot kvarka. Om ett par år finns det nya vaccinet på marknaden. ...
Källa...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Mellanhunden (en chihuahua) satte i sig en hel chili tidigare ikväll, nu håller jag tummarna att hon inte ska blir dålig i magen i natt...
Nirvana
10 minuter sedan
Svar: 1 004
Visningar: 56 303
Hund
Valp 2025
Svar: 717
Visningar: 48 713
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Nej nu far du skarpa dig :cautious: Det har gatt aldeles for lange utan att vi fatt nagra nya bilder. :D
hastflicka
Idag kl 22:09
Svar: 1 427
Visningar: 121 371
Djur
Tips på snälla hopphingstar 😎
Avel Jag är väl Fetchers främsta förespråkare här på Buke men det finns en anledning till att jag köpte en till när jag förlorade den första...
LenaH
4 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 843
Avel
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Mirre har travat idag. På töm. Han var väldigt förvånad och glad. Det svåra är att han egentligen bara ska trava rakt fram men då får...
Amanda_F
16 minuter sedan
Svar: 767
Visningar: 58 215
Vård
Ridbyxor
Utrustning Ber om ursäkt på förhand åt butikens vägnar pga inte så charmiga bilder, tyvärr 😅 men byxorna är väldigt sköna & följsamma, i huvudsak...
Murray
42 minuter sedan