General Neo

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare mannemanna
  • Startdatum Startdatum
M

mannemanna

Hej!!
undrar om det finns någon vänlig själ i vårat avlånga land som har bilder på travhästen General Neo?

Har honom hos mig nu och vill så gärna se bilder från hans dagar som trav häst..

Maila mig om du har eller vet vart man kan få tag på bilder på honom..
*mailadress borttagen av moderator*

Senast ändrad av en moderator:
Sv: General Neo

ooops sökte på hästens namn på STC och han är reggad som död? Menar vi verkligen samma häst?

Är det Gigant Neo hon har ståendes hemma hos sig så är jag väldigt avundsjuk :cry: Men det låter ju lite konstigt.

Gigant Neo är i italien för avel hela 2010.

Hej!!
undrar om det finns någon vänlig själ i vårat avlånga land som har bilder på travhästen General Neo?

Har honom hos mig nu och vill så gärna se bilder från hans dagar som trav häst..

Maila mig om du har eller vet vart man kan få tag på bilder på honom..
*mailadress borttagen av moderator*

Hejsan,

skötte denna underbara häst (om det nu verkligen är General Neo, för jag såg förut att han stod som död på travsport.se) under våren 2002, vann 1 lopp för mig bla. Drogs med en hel del infektioner o allergier tyvärr. Om det är han så är han "harmynt", ett gott kännetecken. Även kallad "taxen", korta ben lång rygg ^^

Har tyvärr inga bilder mer än i huvudet & på aln.se

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
968
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
942
Senast: corzette
·
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 399
Senast: Vicks
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 649
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Storlek röd Kong?
  • Valp 2025