geishakulor?

Status
Stängd för vidare inlägg.

oz_joj

Trådstartare
En kompis föreslog att jag som nyss genomlidit ? en förlossning borde skaffa geishakulor för att lättare få knipmusklerna på plats igen. någon som testat? hur fungerar de? är det en bra idé?
 
Sv: geishakulor?

Jag har ej testat själv men det är flera nyblivna mammor som säger att dom gör under.
Det är väl en underlig känsla att ha dom som man först måste vänja sig vid :smirk:
 
Sv: geishakulor?

*tips*

Det finns (om man har en närvarande pappa till bebin) gratis levande grejer man kan knipa runt, mycket mysigare :angel:
 
Sv: geishakulor?

Och jag som inte knep vare sig runt kulor eller andra lämpliga delar på sängkamraten är hur tajt som helst igen. Nemas problemas.

Men min BM lovordade såna där kulor. Vi fick också öva på att knipa "ett hål i taget" utan nånting i, bara det är knepigt och nyttigt att få koll på sina muskler där nere.
 
Sv: geishakulor?

Intressant idé! Har själv köpt sk knip-koner på Apoteket, ser ut som minitorpeder i plast + nylonsnöre nertill, i olika vikter. Ingick ett träningsprogram. Så nu ska man bara börja träna!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 823
Senast: gammalek
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 717
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 539
Senast: Modest
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 461
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp