Geggig i ögonen,tips....

fettso

Trådstartare
Har en 5-mån perser bebis som ständigt har geggiga ögon,rengör varje dag men kvar blir brunt runt ögonen,nåt tips på hur man får bort det?
Han har ej ögon infektion.

Sv: Geggig i ögonen,tips....

Fortsätt torka, använd gärna saltlösning och papper som inte luddar eller dammar. I "vissa" raser är rinnande ögon tyvärr mer eller mindre standard eftersom de har trånga tårkanaler, och det innebär inget problem för katten så länge ögat är friskt i övrigt.

Har en 5-mån perser bebis som ständigt har geggiga ögon,rengör varje dag men kvar blir brunt runt ögonen,nåt tips på hur man får bort det?
Han har ej ögon infektion.

har du ingen bild på sötnosen?

skogsbo - som själv vill ha en perser om typ ett halvår.

För att lägga in bild krävs väl nån specielllt format??

Liknande trådar

Övr. Katt Vår ena hona har varit borta i 5 dagar, idag kom hon äntligen hem igen. Hon var väldigt väldigt hungrig och törstig, verkligen kastade...
Svar
3
· Visningar
683
Senast: Grazing
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
560
Senast: Bufera
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 226
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundarna parade sig-vad gör vi?
  • Kattbilder #10
  • Avlivning älskade katt